nummer 1 av 14?

Det är väl klart att internet ska dö när jag är mitt uppe i att koka saft, dricka kaffe, skriva blogginlägg, leta efter buss till Stockholm, göra mig i ordning, städa rummet och packa en väska.
Jag visste att jag borde gått upp när jag vaknade klockan sex.
En sak är säker. Jag kommer inte i tid till loppisen jag ska vara på kvart i tio. No way no how.
Speciellt som mitt telia simkort har kommit och jag måste skriva ner alla telefonnummer jag har.

Ok, nu är saften klar.
Den blev god!

Jag har en kvart kvar att göra allt det andra.

Att skriva telefonnummer tog en kvart. bra. Nu har jag officiellt missat bussen.

Kommentarer
Postat av: Amanda i Ghettot

Mimmi, jag beundrar dig på hemmafru-vis. Vilken fantastisk kvinna som kokar saft en lördagsmorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback