Dagens...

Tänkte bara lite snabbt lista dagens

Höjdpunkter
: En kopp riktigt kaffe. Att slutföra en uppgift på praktiken kändes extremt produktivt. Själva jobbet på praktiken, barnen är helt underbara! I f-ing love it! En lugn stund mitt på dagen. Badet jag tog när jag kom hem. Att iklä mig min mjukisuniform efter badet. Att HS kommer hit inom en timme.

Lågvattenmärken:
Att slå i foten så det blir ett skitstort blåmärke var inte så kul. Att hemresan tog en kvart längre än igår. Att min teleoperatör är sämst och kanske inte låter mig flytta över mitt nummer till Telia. Att mitt hår är ett enormt trassel efter badet. Tre nya stressochdåligluftfinnar.

Kloka beslut
: Att inte spela super mario i badet. Jag är dålig nog på undervattensbanorna som det är. Tror inte att det är inlevelsen jag saknar...

Nu ska jag dricka en liter vatten och försöka varva ner/bli pigg.

Kommentarer
Postat av: J

Och kissnödig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback