Trött som ett spån

Jag har inte ens orkat köpa mjölk.
En sak med att vara trött är att man sparar pengar genom att inte orka handla.
Jag ser lätt i kors också. Galet stabilt. Speciellt som jag är nykter menar jag. Suposedly...
Har jag tur har jag fått en släng av luftburen AIDS eller mental svininfluensa.

Nu har jag hört att jag ska tina köttbullar och koka pasta. Eller lägga mig och sova under sängen. Svårt val.

Jag var i alla fall produktiv på jobbet. Jag tror jag gillar att sitta i möten lite för mycket bara. Det tyder nog på att jag behöver mer sociala fikapauser. Men som blivande psykolog har man inga raster. Alla tror nog bara att man tjuvlyssnar på dem och smyganalyserar allt de säger. Därför ser de minsann till att hålla klaffen.

Jag kan bara be om att få upplysa om att jag inte lyssnar på mer än väderprognoser om det är fikabröd i närheten.
Sådetså.

Några av dagens betraktelser:
Coca-Cola Zero smakar plast
Att sitta i ett syrelöst rum en hel dag ger en fantastisk huvudvärk
Handsprit har en extremt lugnande effekt i influensatider
Men inte så mycket annan effekt.
Speciellt om man glömmer bort att det är influensatider och skiter i att tvätta händerna.
Men orka leva i ständig skräck!

Nu ska jag göra något annat.

Kommentarer
Postat av: J

Skräck är det nya svart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback