Tisdag

Ännu en lycklig vecka har påbörjat sitt segertåg genom våra liv. Alla som känner mig vet hur mycket jag hatar tisdagar så det är inte svårt för er att förstå att jag tycker det ska bli mycket skönt med onsdag i morgon.
Veckan har hittills hunnit innehålla: En hostande handledare, skriva utlåtanden, gosa med min älskling, en attans massa pasta, slask, regn och många minuter på olika bussar.

Nu ska det i alla fall snart hända något spännande, jag och en attans massa mandariner (frukten, inte folkslaget) ska iväg på psykodynamisk studiecirkel. Den sista någonsin. Det ska bli kul.
Jag har inte ätit någon middag men hoppas på att folk har dragit med sig galet mycket fika. Socker är också näring, har jag hört.

Jag längtar till torsdag kväll eller något. En kväll då jag kan sitta hemma och bara stirra in i väggen. I morgon ska jag antingen ut eller hem till Sonny, och ja, jag namnger honom nu i bloggen, orka hålla på.
Jag vill sitta hemma och dricka te och halvsova framför datorn eller en bok eller bara helsova.
Det är så brutalt jäkla mörkt så vem blir motiverad att göra något annat? Möjligen Blondinbella.
Men det är en helt annan historia.

Kommentarer
Postat av: J

Men vad stod H:et för i HS då? Hans-Sonny? Herr Sonny? HaltarSonny? HästSonny?

Postat av: J

Nej det är lördag nu!

2009-11-28 @ 12:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback