Over and out

Jag har gjort ett julpynt!! Extremt hemmafru-aktig och även väldigt oldschool. Och det gjorde ont i fingrarna, jag gjorde en apelsin med nejlikor i. Så nu luktar det supergott i köket.
Det luktar också banan&chokladkaka. Jag är extremt duktig helt enkelt.

Idag har jag shoppat utan att köpa något vilket är en extremt påfrestande syssla för habegäret. Men har man inga pengar så har man inte.

Nu kollar jag på NCIS och ska snart sova. Ja jag vet, jag är typ 70 år gammal, men på ett trevligt sätt.

Jag har tagit med mig väldigt mycket jobb hem den här veckan, det är jobbigt. Det är deppigt ibland att vara psykolog, vilket jag visserligen visste från början, men det gör det inte enklare.

Solen sken idag, för första gången på säkert två veckor. Jag har pms och nu är det mörkt igen.

Förhoppningsvis kommer solen tillbaks och hälsar på i morgon, då lovar jag att skriva ett riktigt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback