Bara för att han är finast


Slänger med en till idolbild på grisen!
Visst ser han distinguerad ut?

Någon, (kan omöjligt vara jag...) har förstört min kameras sladdinput, den är nu skev och vill inte usbconeccta med min dator. Men jag, oh listiga skönhet, har kommit på att om jag tar mitt miniminneskort och pluttar in det i ett sånt som gör att det blir stort, och sätter det i kameran fotar och sedan för in det i mobilen, som inte vill något hellre än usbkopplas så kan jag återigen föra över bilder. Yaaay!

Jag måste vara smartast på jorden.

Förutom att jag är coolast, smartast, trendigast och kommer bli världens bästa psykolog. Och ödmjukast.
....

Kommentarer
Postat av: Linda

Haaaah, finaste kompiseeen! >.< weeei


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback