The simple life

Idag har också varit en produktiv dag, jag har gått in till stan (tog 45 minuter, det är sjukt kort om man jämfört med Stockholm), skrattat åt en grupp med typ 15 personer som demonstrerade för att USA ska ut ut Irak omgivna av ungefär lika många poliser. I stan har jag köpt ett par jeans, typ, byxor är det i alla fall, som av en lycklig slump inte får mig att se ut som en dräktig valross eller indiepopare. Alla jeans brukar sträva efter att få mig att se ut så, speciellt som jag antar att även valrossars vader svullnar upp när de är gravida. Men dessa lyckades alltså inte, hurra hurra.
Så nu är jag beviserligen hemma igen och firar med
Jonas' sommarsmoothie.
Funderade på att pimpa med lite bensin men hade ingen hemma. Kombinerar med godis blir det nog en fullvärdig måltid.
Undrar om man kan göra smoothies av godis. Typ, mjukt godis, dumle & marshmallows? Salta fiskar & hemkola?
Kanske inte...

Nåväl. Alla med ögon i skallen och hår på huden kan se och känna att det är vår.

Nu ska jag spela the sims och tina lax. Ja, laxen tinar ju sig själv i rumstemperatur så jag ska väl mest spela då.

Kommentarer
Postat av: sirigrand

Alla med ögon i skallen och hår på huden kan också känna nämnda ögon tränga ur sina hålor och hår resa sig i skräck, när de läser om dina smoothieförslag! stiligt!



vad är det för fel på valrossbäbisar?

Postat av: J

Åh! Du kom ihåg! Det är faktiskt en smula rörande =)

2009-03-24 @ 18:46:45
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback