Och jag drack inte ens kaffe förrän klockan 11.30

Okej, nu ska jag skryta lite.
Jag vaknade i morse, klockan nio. Drog på mig mjukisbyxor och drog med mig största lasset tvätt till tvättstugan, efter det joggade jag! I hela 15 minuter. Okej, kanske inte så mycket att skryta med, men ärligt talat handlar allt om att sätta upp realistiska mål. Och 15 minuter om dagen tycker jag att jag borde ha.

Det skumma var att jag inte ens var ensam i tvättstugan, någon morgonpigg jävel stod och sorterade sin tvätt extremt tvångsmässigt efter färg i säkert fyra maskiner. När jag började lassa i min tvätt var han till och med tvungen att gå och titta så att jag inte snott hans maskin. Han glodde på mig ganska misstänksamt och surt.

Jag har även pluggat, det kommer ju väl till pass eftersom jag har tenta nästa torsdag. Sedan har jag ätit pytt-i-panna uppiffat med wookblandning. Jag är helt enkelt nyttigheten själv.
Jag riktigt känner hur jag utstrålar vitaminer och hälsa.
Om nu inte mitt hår var så smutsigt kanske. Orka tvätta hååååret. Det tar ju så lång tiiiid.

Och tänk er, allt detta bara för att kunna validera att jag kommer spela the sims och ha Final Destination-maraton ikväll.
hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback