Framförhållning

Den här veckan gick ouppfostrat fort. Ena dagen var det lördag och jag tjurade för att ingen uppdaterar sina bloggar på helgen, och andra dagen var det lördag igen!
Mars har också försvunnit, kanske för att jag fortfarande tror att det är februari.
Vädret verkar ju hålla med mig på den punkten. Men kanske mest för att det ska hända så mycket i april. Fråga mig inte vad, eller jo, GÖR DET.
Jag ska på OPERAN och HS' film är klar då och han fyller år och jag ska på en annan födelsedagsfest då. Alltså första veckan. Sedan har jag påsklov och tänkte jobba lite, kanske tre dagar så jag får pengar i maj så jag slipper dö av svält i juni.

Idag ska jag tvätta håret, installera Spore och njuta av att nästa tenta är i juni.

Kommentarer
Postat av: sirigrand

woaaaaaaaaaaaaaah jag vill också ha spore! åh! vad fint!

Postat av: J

Spore är så jääävla jääävla braa! Det har helt tagit över mitt liv de senaste veckorna haha.. Bra skrivet btw =) Som alltid btw

2009-03-29 @ 11:43:12
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback