Well, not funny haha...

Alltså, det går åt mycket tid när man lägger puzzel. Mycket tid.
Dagens
ursäkt för att stilla det dåliga bloggsamvetet alltså.
Jag hade tänkt att skriva om vilken dålig humor jag har.

Min humor är brilliant, den passar alla, och därför ingen. Kort sagt. Jag har dålig humor eftersom jag har så sjukt bra humor att jag tycker att allt utom slapstick, grova sexskämt och bajshumor är kul. (OBS undantag för bajsleken, som är sjukt rolig. Alltså man ersätter ord i filmtitlar med ordet bajs typ: Lammen bajsar, Den onde, den fule och bajs, osv. en mycket bra billek.)
I allafall, detta gör det svårt för människor att förstå mig. Jag hör ofta "det är ju helt sjukt hur vi kan ha exakt samma humor". När jag sedan fäller en kommentar som jag garvar åt i 35 minuter tycker personen i fråga att jag är konstig eftersom det ju inte alls var kul i hans mått mätt.
Nåja, jag är en acquired taste helt enkelt. Jag och oliver.

Som sagt... Puzzlet kallar mig.
Nej jag ska faktiskt sova nu. Ska jobba 11 timmar i morgon. Kul, toppenkul.
Äh jag bara skämta, det kommer bli astråkigt.

Kommentarer
Postat av: Linda

fniss Bajs Wars.. Lord of the Bajs.. fnissar lite till Fånigt roligt!

Postat av: Überlinda

Hmja, en lat jättegammal katt som inte bits, rivs och bara sover.. Jag väntar nog med katt ett tag nu <:)

2009-07-18 @ 11:50:46
URL: http://kalinda.blogg.se/
Postat av: NAISY- Anna i landet Upp och Ner

Hahaha, neeeeej en själsfrände!!! Jag och mina kusiner brukade roa oss i timtal med att byta ut ett ord i film/boktitlar mot "snopp"!

2009-08-04 @ 12:42:03
URL: http://naisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback