Måndag

Jag drömde att jag hittade ett 7-11 i Uppsala. Blev sjukt lycklig.
Kollar på the seven year itch efter 12 välförtjänta sömntimmar, dricker koffeinfritt kaffe eftersom jag fått magkatarr igen. Och inte har något te. En annan uppiggande sak är att jag inte heller kan äta godis.
The seven year itch är ganska löjlig. På femtiotalet gjorde man alla filmer för män, speciellt dem som Marilyn var med i. Fast jag älskar femtiotalet ändå, frisyrerna, de löjliga baddräktera för män, den dåliga technicolouren, tror faktiskt att färgerna såg ut så på riktigt under femtiotalet.

Dagens schema:
dricka mycket vatten
gå på stärkande promenad
läsa någon tråkig bok
köpa present till min pappa

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

låter som en nyttig dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback