Om bara...

Okej, vaknar med blindtarmsinflammation (a.k.a. ont i vänster sida av magen, verkligen inte träningsvärk men troligen inte så farligt) och är som sagt luspank.
Och nu börjar det. Om jag bara kommit på det här igår. Då hade jag kunnat be HS föra över ett par hundra så jag hade haft råd med tågbiljetten till Stockholm. Eller M. Om nu hon har gjort en studieförsäkran.

Ånger och ågren
Verb, "Jag ångrar mig" adverb "jag har ågren" subst. egennamn "Hej, jag heter Mimmi Ågren"
Ånger är någonting man upplever när man gjort något extremt korkat. Ågren är när man skäms över det fyra dagar senare. Ågren kan även uppstå när man förväntar sig att göra något extremt korkat.

Mitt hår är extremt otvättat och jag hade ju en motivation till att överleva den här dagen och det var att jag skulle köpa mat och en ny tandborste.

Nu vet jag inte riktigt vad jag kan göra.
Skramla i badrummet så M vaknar kanske.

Ondska
Att CSN inte skickar ut tre miljoner påminnelsebrev om att man måste studieförsäkra.
Att min institution inte ger mig mina pengar i tid.

Nu kommer jag ju bara sitta och spela Alchemy i tre timmar till skolan börjar. Och jag är inte ens bra på det. Hungrig är jag också. Pastafrestelse någon?
Fast till frukost blir det nog grötfrestelse. Japp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback