Lördag, lögaredagen, lökardagen...

Om någon undrade så borstade jag tänderna, köpte nudlar och hämtade mina stövlar. 350 svenska enkronor kostade det att få dem helomsulade. Och trots att det var mina sista pengar (lögn, jag har 25 kronor kvar på kontot och 12 i plånboken) så var det extremt värt det.

Men jag tvättar idag! Jag är duktig, jag är bäst! Jag använder två torktumlare av fyra bara för att vara dryg! Och jag borde gå ner och hämta min rena torra tvätt, men det orkar jag inte! Det kommer ändå någon vänlig själ att göra, riva ut min rena tvätt och slänga den på golvet alltså. Folk är så mysiga i mitt område.

Detta är för övrigt min första hormonfria dag på ganska länge, eller ja troligen har jag väl ett antal naturliga hormoner som hoppar omkring i min trötta kropp fortfarande men inga tillsatser i alla fall. Yaaaay preventivmedelsforskningen.

Och annars då? Jag äger en halv påse ostbågar, det är inte fy skam! Solen lyser och det är 10 minus ute. Det är slöseri på sol. Jag tänker då inte gå ut!
Jag ska kanske eventuellt träffa min long lost boyfriend idag. Han är uppslukad av sin film, men möjligen får jag pussa honom i fem minuter eller så i kväll. Om jag har tur.

Jag tittade på let's dance igår, och jag skäms inte ens. Jag tänker däremot inte ha en åsikt om vad som föregick på dansgolvet.

Det är över min värdighet.

Jag har ätit frukost, det är bra. Japp, kaffet smakade gammal sko. Det är fan illa att inte kunna göra gott snabbkaffe ens. Får försöka igen när tvätten är hämtad.

Vilket borde börja ske ungefär nu. 

Kommentarer
Postat av: Lök 2

Jag har tagit poäng i lökning idag. Jag har sovit. Skrivit några meningar på hemtentan (typ tre). Halvsovit. Spelat Guitar Hero (äger på det muaha..eh..), ätit sushi, ätit godis.

Måste få höra om hur det går med hormonerna, p-piller suger.

Kärlek!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback