Det är för tragiskt helt enkelt

Jag kommer från F&S med två erfarenheter i bagaget.
Jag hatar shorts.
Det är störigt om ledaren endast spelar Pink och Britney Spears under passet.

Vissa shorts är ok. Om det till exempel är väldigt varmt ute är det fult men ok. Shorts som slutar precis ovanför knäna är förkastligt. Shorts som är avklippta jeans är fult.
Människor som tränar i shorts har oftast blå sådana, och alltid för korta. Alltid.
Jag vill inte se massor av ben överallt när jag lyfter min lilla skivstång till Pinks senaste hit. Jag vill helst av allt inte se en enda jävel, eller en gröt av människor. Jag vill inte se individer.
Jag vill inte se att den 16åriga tjejen framför mig har string. Jag vill inte märka att gubben bakom mig uppenbarligen är döv och korkad eftersom han har sin bräda utanför den anvisade rutan.
Jag gillar inte folk.

Och jag vill inte se att ledaren har kort vitblonderat hår och förstå att hon vill vara Pink.


Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Eh,gör som jag,träna hemma utan shorts, utan nå´n som vill vara Pink,frisk och svettig blir man ju även hemma,och helt gratis på köpet. Ha det fint.

Postat av: sirigrand

jag vet. du vill helt enkelt inte ha insikt i världen och i människors inre. du vill knappt ha insikten att det ens FINNS människor vars inre man kan ha insikt om.

Tur att du utbildar dig till psykolog.

2009-01-30 @ 16:35:07
URL: http://vinsinnig.blogg.se/skriv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback