Dagens dos av gnäll

Hej och hå, ännu en dag i 10 minusgrader. Jag trodde vi kommit överens om att det skulle vara 0-5+ framöver? Men vädret verkar inte bry sig om vad jag tycker, uppenbarligen. Alltså måste mitt hår torka på ett magiskt sätt innan jag går till skolan om 30 minuter. Jag säger kvidevitt eller dubbelt och lycka till hår.

Det enda som för tillfället händer i mitt liv är att jag har ont i magen, jämt hela tiden och konstant.
Kul kul kul, inte.

Men det är sol och jag har drömt extremt konstiga drömmar och är i praktiken ledig idag, ska knata iväg på en praktikinformation i skolan bara. Lär vara typ 10 pers där.

Saker jag borde göra:
Tvätta, jag har bara tråkiga strumpor kvar
Slänga stolen som står i mitt rum, den har ersatts av en fåtölj som äger
Hämta ut mina lagade stövlar, troligen en av de saker jag faktiskt kommer göra
Köpa pasta så att jag kan äta pastafrestelse
Sova, sova, sova sova bort min sura min
Borsta tänderna (även detta mycket troligt att det kommer ske)

Saker jag vill ska hända av sig själv:
Tvätten, det kan komma en fe och plinga med sitt trollspö så att jag aldrig mer behöver tvätta
Hon kan trollspöa över min mage också
Små, glada fåglar kan bära iväg stolen till grovsoprummet
Det kan definitivt få bli vår



Kommentarer
Postat av: J

Mmm dom är som bankerna... =/



Vad är pastafrestelse?

Postat av: Linda

Inte bra med magen? =/ Damn that mage.



-.- ...

Jag har inget vettigt att skriva, men skriver ändå.

Ooo, btw, har du sett Whisper of the heart? Se den! :) <3

2009-01-16 @ 11:22:15
URL: http://kalinda.blogg.se/
Postat av: fröken gud:

maj gaad! självklart är ju C rätt svar! jag bör hädanefter fråga dig om råd med ALLT!

wuhu! :)

2009-01-16 @ 13:14:58
URL: http://shootmeagainiaintdeadyet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback