Bloody well right!

Igår visiterade jag min sista resenär! Jag gick genom säkerhetskontrollen med skärp för sista gången. Jag hängde med mina jobbkompisar för sista gången... Det var riktigt melankoliskt!

Idag har jag redan hunnit: börja läsa en riktigt dålig chick-lit, dricka kaffe, bestämt träff med en klasskompis, tvätta håret, googla min mamma, (hennes bok kommer ut snart!
BOKEN), läsa bloggar, lyssna på Veronica Maggio, låtit bli att googla mig själv, alltför nedslående, ätit äggröra. Typiska sommarsaker alltså.

Vad mer kan jag göra? Min creme fraishe går ut på måndag, mitt busskort på söndag och jag börjar som vanligt bli pank... Råkade såklart beställa massor av saker jag inte behöver, kurslitteratur och kläder.

Nu ska jag lyssna på Supertramp, önska att det var varmt ute och varför inte svara på ett av alla de spam om penisförstoring jag fått den senaste veckan.

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

låter som en bra kväll =)

Postat av: sirigrand

ja, alltså egentligen borde man kanske svara? de söker kanske bara kontakt, de små liven!

2009-08-14 @ 23:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback