Kaffehype

När vi ändå reder ut saker (aka när jag ändå har en caffelatte bredvid mig) kan jag passa på att berätta om min "fetish för" bäddade sängar. HS kallar det fetish, jag kallar det tvång. Nåja. Alltså jag hatar när sängkläderna är i oordning. Typ, madrassen har glidit, kuddarna är skrynkliga. Således bäddar jag minst en gång per dag. Direkt efter att jag gått upp.
Det är ingen fetish! Det är ett tvång! Det kryper i kroppen på mig, det är därför du aldrig får sova innerst du river upp lakanet!

Förlåt.

Jag vet att jag är lätt crazy.

Men en bättre sak (eller själv tycker jag att det är bra att jag är duktig på att bädda!) är att jag inte längre är så osäker på min personlighet att jag bara lyssnar på en typ av musik i taget. Nu lyssnar jag på allt som ger mig lust att dansa/sjunga eller ger mig rysningar.
Speciellt på det som ger mig rysningar.

Speciellt I Want to hold your hand av T.V Carpio (Tack K! Across the Universe OSTet äger verkligen, liksom att jag nu kan brygga drickbart kaffe i mitt eget hem)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback