Antingen hatar man Arlanda, eller så hatar man jobbet

Idag är det min sista dag på jobbet. Det känns svinbra!
Visst, jag kommer sakna min arbetsgrupp, men jag kommer inte sakna att be folk ta av sig sina bälten, dricka upp sitt vatten och checka in sin solkräm.

Verkligen inte.

Undrar vad jag kommer säga nästa år, om jag då jobbat på dagis. Typ, klart jag kommer sakna de andra fröknarna, men inte att be Betty sluta slå Anders, att snyta pollenallergiska Hanna eller att torka upp all saft som någon har spillt. (Statistiskt troligtvis jag själv)

Men det är ju därför man ska skaffa nya jobb, för att lära sig nya saker!

Kommentarer
Postat av: spiderchick

sv. fanx för din konstruktiva kommentar =)

Postat av: Linda

Jag tror att Mims blir en superbra dagisfröken! Fatta att få leka i parken utan att behöva en bortförklaring! ;D

2009-08-14 @ 12:32:11
URL: http://kalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback