it's not fair and I think you're really mean

Japp, 4 dagar utan att göra något olagligt.
Nyss tog jag bort genvägen till isohunt och uTorrent från datorn. Blev melankolisk.
I övriga, lite gladare, nyheter har jag sett årets första humla, fjäril och mjukglass. Glassen åt jag. Inte humlan. Tror inte insekter är så gott. Eller steklar eller vad de är.

Lily Allens senaste album piggar också upp. Liksom tanken på hur jag fick tag på det.

Nu ska jag vingla iväg på 25-årsfest.
Synd att jag precis missade bussen. Vägra cykla! (Visste ni att det är olagligt att cykla full. Det vet jag. Däremot är det helt lagligt att åka buss på fyllan, det är därför det finns nattbussar)

Kommentarer
Postat av: J

Hata styrstångsfylla. Har man inte körkort så får man lite böter, har man körkort blir man av med det. Så jävla snett.



Och nu ska vi inte vara såna, både du och jag har märkt den stadiga kvalitetsnedtrappningen som började på kreftans redan i oktober.. Men för allt smör i södra sverige, läs inte grym trolig person!!!

Postat av: sirigrand

ja, märkligt nog. det borde knappt vara tillåtet att åka buss på fyllan heller, iaf inte om man inte kan hantera fylla i umgänge med andra levande varelser.

2009-04-06 @ 18:10:26
URL: http://vinsinnig.blogg.se/skriv
Postat av: Mimmi

Nej, det sa jag bara för att ge dig dåligt samvete..

Äh, jag har mest märkt en nedgång i kvantitet, inte kvalitet.

Men är det inte kul längre så är det inte!

2009-04-08 @ 13:06:21
URL: http://telepatetisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback