Herreminskapare

Det är talang 2009 på TV.
Jag tror att det går ut på att tortera alla människor som tittar på det. Som ett hån till alla som inte har råd med kabel-TV. Som jag då.
Programmet talang leds av Sveriges två troligen mest talanglösa kändisar. Markoolio och Tobbe Trollkarl. Det måste vara det ultimata misslyckandet att tituleras Tobbe Trollkarl.
När man är äldre än 10 år. Vilket han ser ut att vara, men man vet ju aldrig! Det värsta är att han troligen vill det själv.
Svensk TV brukar för övrigt göra mig lätt benägen till massmord en seg vardagseftermiddag. Thank god för amerikanska sitcoms. Och Mia&Klara och bra filmer. (99% inte svenska)

För övrigt borde inte människor från Småland få prata i TV (Chalotte "tusen och ett bröst" Perelli). Det är oetiskt.
Och föredetta nynazister borde inte vara en populär mysgubbe i jurys. Han kommer ju rösta ner varenda jude. Och det tycker inte jag de förtjänar.
Och den tredje jurymedlemmen ser seriöst ut som en pedofil. Jag menar inte att han är en, men jag får sådana vibbar.

För övrigt är jag fortfarande pank, för den som vill veta. Jag ser det som ett sätt att vara bra för miljön och inte konsumera något alls på en vecka till.


Nu blir det reklamkritik

Men Max factors nya värdelösa mascara behöver du inte längre använda lösögonfransar!
Nehe, men jag brukade inte ha begagnade ögonfransar ändå.
Så det var ju värdelöst. Lyssna på intonationen. Idiot.

Over and out! (På grund av kaffebrist!)


Kommentarer
Postat av: J

Men vem var tredje killen? Vem vaar han? Han såg ut som nån som skulle kunna heta Rickard Thylén. Men det var ju en ganska vild gissning.

Postat av: Linda

Ja, det brukar ju bli att man zappar till TV4 (sämst!) på fredagskvällar då o då. Bara för att inse att man är värd något mer, något meningsfullt där man inte sitter o plågas av sina tankar kring ett omänskligt samhälle, eller vad man gör där. Framför teven. Framför TV4. En fredag. High five för amerikanska sitcoms! <3

2009-04-18 @ 12:38:52
Postat av: Mimmi

Jag tycker han ser ut som en pedofil mest. Men visst, den ryktbare pedofilen Richard Thylén klingar rätt bra!

2009-04-20 @ 09:01:34
URL: http://telepatetisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback