För att ingen annan kan ha en tröttare morgonfrisyr!

First day of school.
Jag har förberett morgondagens SI-möte genom att baka en morotskaka. Hittills har två personer sagt att de ska komma, blir det inte fler vet jag inte riktigt hur det blir, men det löser vi då.
I övrigt har dagen bestått av skola, skola och mer skola. Det känns bra men oroväckande ostressigt att börja igen. Men ett ig ska man väl ha för att krydda upp vardagen lite då och då?!
Jag muntrar upp mig genom att ta bort musik från min dator. Låtar jag inte ens någonsin försökt lyssna på. För jag har dem bara för att verka bra. Jag sparar gärna musik som är dålig om den har ett sentimentalt värde, men varför anstränga sig? För vem är det jag anstränger mig? Inte mig själv i allafall. Och vad är då poängen?
Kör istället sentimentalracet fullt ut och lyssnar på groove armada - my friend. Det är typ högstadie, MTV, vintermorgnar. 
Fast jag borde väl gå och lägga mig i tid för en gångs skull.
Jag inser att jag borde skämmas för mina sunkiga blogginlägg, men nu är det som det är.

Ni får en bild gratis för att muntra upp er. Eller nåt.

Kommentarer
Postat av: sirigrand

söööööööööööööööööööööööööööööööööööööt!!!!



jag ska verkligen övergå allt mer till att blogga här istället för att skriva helgondagbok, älskar att jag kan lägga in bilder här! brilliant!

Postat av: J

Äh dina sämsta inlägg är ju fortf bättre än mina bästa =)

2008-09-01 @ 23:45:46
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: sirigrand

hihih tack, jag ritade dem till Fidos dumma bonde-spel! de är dumma och fina ^.^

2008-09-02 @ 22:04:53
URL: http://vinsinnig.blogg.se/skriv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback