Uppstaplade fakta (för trött för text)

För var dag som går blir jag
tröttare och tröttare
mer insnärjd i bloggvärlden (tragiskt)
kärare och kärare
trött- oj det hade jag precis skrivit
mer och mer kaffeberoende
tjockare och tjockare
galnare och galnare
mer och mer uppsalabo (om uppsalabor verkligen får vara så bittra som jag, det kanske de inte får, då är jag fortfarande stockholmare)
Arvikafestivalen har inte släppt några band.
Jag var redigt bakis i söndags om någon ville veta
Jag funderar på att skolka, men det känns elakt.
Vi hade redovisning igår, vi var inte gruppen som körde "let's talk about sex baby " och var utklädda, inte heller citerade vi mumintrollen. Men jag är nog lite nöjd ändå. Mest för att det är ÖVER!
Nu sitter jag här och svettas för jag dricker varmvatten med citron i. (fråga inte)
Funderar på att klämma 18 alvedon men jag har inga 18 alvedon. Jag hade en karta stulna men de försvann ner i min mage. Att dricka varmvatten känns precis som att ha feber.

Nu ska jag läsa tidningen. Vi har tidning. Snart har vi två. GRATIS! Gratis är kärlek!

Kommentarer
Postat av: J

Snott är kärlek, gratis är vänskap =)

Och ja, uppsalabor är verkligen, verkligen bittra.

Postat av: sirigrand

eh jag frestas att fråga ändå... VARMvatten me ctron?

2008-10-04 @ 14:56:27
URL: http://vinsinnig.blogg.se/skriv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback