Och det är faktiskt tisdag. Hatar tisdagar.

Om någon annan än jag är beroende av sin mail och har hotmail och deras hotmail inte heller funkar vill jag bara säga blääää i korus med den personen.
Jag måste gå till skolan. (Enda pluset är att de säljer ENORMA koppar med kaffe på ekonomikum för 18 balubas. ENORMA! Man orkar inte dricka upp den! *yaaaaaaaaaaay*)
Annars är jag rätt anti denna byggnad i vilken jag titt som tätt går vilse.
Jag måste dusha, för igår slösade jag en halv burk hårspray på min frisyr som nu ser ut som att den begått självmord. Dessutom luktar jag nog inte godis direkt.
Jag måste packa min skolväska, för jag har en lång dag idag.
Jag måste ringa en terapeut.
Jag måste laga min cykel med gaffa. (Sadeln)
Frukost har jag redan ätit, en menlös macka + halv kopp te.
Jag måste hitta koden till mitt ica-kort. Annars kommer kassörskorna hata mig för evigt, jämt.
Jag måste nog inte blogga...

HÖRS SENARE!

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Jamen visst är det allt lite synd om mig.



Sen kom jag också på hur din avsky kring tisdagar verkligen är. Har sett din tisdagsavsky förr.....



=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback