Jo

Jag hade en mycket mycket trött dag på jobbet igår. Värst var det nog att ingen garvade åt mina skämt.

Jag tänkte istället för att gnälla prata om saker jag gillar. Älskar.
  • Hysteriska, ärliga skratt och människor som har dem
  • Fallfrukt, inte bara för att det är gratis
  • Prommenader i dimregn

Ok, I'll get back to you on that list...
Idag börjar skooooolan. IIHIHIHIHIHIHIHIHHIHIIIIIIII
Min tidigaste dag denhär kursen är klockan nio, en gång. Annars börjar jag kvart över tio en hel månad. DET, mina vänner, är lyx.

Kommentarer
Postat av: J

Hoho jag har fredagar 09-15, annars är det 13-17 som gäller ;)



Faktiskt. Mellanspett är pinsamt.

Postat av: sirigrand

O.o (ja nu kan min smajli se ut så!!) kvart över tio! ja min vän, det ÄR lyx! pluto min vän...



anywhore



skolan var knas idag, men nära hem till Linda XD

2008-09-01 @ 21:09:46
URL: http://vinsinnig.blogg.se/skriv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback