Jaaaaaaa FYLLEBLOGGA!

Hjärnan blir alltid som mest puckad efter 2 st Vodka ruby red+sweppes Caribez + Burn och 1 Vodka Ruby red + bob lättdryck citron + vatten. Och en skitäcklig cider.
Hata cider.
Jag känner extrem exaltation över att fröken Gud har kommenterat i min blogg, eftersom jag smygläst hennes men inte vågat kommentera förrän igår och så, för extem beundran som endas kan utryckas under salongsberusning. (Jag menar, hon ÄR ju allsmäktig,)
Till alla som saknat mig säger jag helt enkelt
Jag kommer till Sthlm nästa helg och till GBG den 17e!
Fylleringer HS som inte lyckats bli full än och retas med honom så att han tror jag är sur. Score.
Vi lyssnar på Rinkadink och dricker som sagt vodka.
Hehehehehehhee

Jag blev ägd på monopol, det kändes fel, jag vinner ju alltid.
Nu fick jag svar på fyllesms, synd att jag inte minns vad jag skickade för fråga.... Det tog bara tre sekunder för mig att fatta, synd att jag redan skickat ett oförstående svar!
Typiskt idioti, jag fattade precis vad jag inte borde skrivit när jag redan skickat iväg det.

EEEEEH, snart ska vi till en trött Club och dansa med trötta Uppsalabor!

Kommentarer
Postat av: fröken gud:

åååh! :') det var det finaste jag hört (jaja, läst) om mig själv om man inte räknar med saker jag själv har skrivit. wåndärföl'a fyllo!



den senaste fyllekomplimangen jag fick var av ett 60årigt fyllo som sa helt plötsligt "du har inte bullfitta. det är jag inte van vid". detta va snäppet bättre.



öl åt dig

Postat av: Henke

mmm, its all your fault.

btw "jag vinner ju alltid". HA säger jag bara.

2008-09-28 @ 16:23:39
URL: http://loranga.blogg.se/
Postat av: www.axxo.se

Jag står mållös inför all denna information.

2008-09-28 @ 16:37:33
URL: http://www.axxo.se
Postat av: www.axxo.se

Och fröken gud är för övrigt min oäkta lillasyster. Hon fördrevs dock av familjen för många år sedan. Av uppenbara skäl. Hon överkompenserar för detta trauma genom att doppa alla sina smörgåsar i tyskt öl. Öl som hon fått i fluffer-lön. På det hela tager är hon en sorglig figur som man älskar av rent medlidande.

2008-09-28 @ 16:40:47
URL: http://www.axxo.se
Postat av: fröken gud:

HAHAHAHAHAAH! allt ovanstående är lögn!







(nej, det är det inte...)

2008-09-28 @ 20:55:29
URL: http://shootmeagainiaintdeadyet.blogg.se/
Postat av: J

Vfn har jag inte kommenterat det här? Det var nåt ja skulle säga, det är jag helt säker på..

Men jag har nog fan glömt det..



Btw snyggt med terapeut, nåt sånt kanske man borde fundera på själv ^^

2008-09-28 @ 21:07:34
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback