BLUBB

Jag tror inte längre att jag har dåliga dagar.
Det har varit ett stabilt mönster nu. Jag har officiellt en dålig vecka.
Det stavas säkert inte ens så.
Mest av allt vill jag sova. Jag har inte lyckats bli pigg en enda dag.
Jag orkar inte ens blogga. Slöläser de bloggar jag inte blir irriterad av men orkar inte kommentera något riktigt.
Som att ja, usling borde verkligen finnas i T9!
Misstänker att jag istället för att formulera den meningen skulle skrivit ("och nu citerar jag"): dlsgjghoierjfsemvgndxoijghdmgnidsjvhkmcdmndjfjdjjdjjjjj!!!!!! och verka en aning, ja, begåvad.
Vilket jag är idag.
Jag måste till skolan nu. Ska ha SI möte med ettorna. Hoppas jag är piggare och gladare när jag väl kommer dit.

Kommentarer
Postat av: J

Se det från den ljusa sidan, om tre dagar är det måndag och ny vecka igen ;)

Postat av: katta

men glöm icke: du är bäst. Eller, en av de bästa!

kraaaamar!

2008-09-20 @ 01:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback