Ännu en uppkäftig onsdag

Tjuvtittat.se vägrar publicera mina fantastiskt roliga bilder jag skickar dem. Jag tar det personligt. Det är en sådan dag idag.
Dagen började med att jag väcktes ur en dröm om gardiner (att ha dem, och vad detta skulle innebära för min mognadsgrad och personliga lycka) av ett försynt plingande på dörren. Jag täckte noga huvudet med en kudde för att somna om. Det var hantverkare, med diverse badkar och handfat som de absolut skulle borra fast i vårt miserabla badrum. Nåväl, vi slapp lyssna på det mesta eftersom HS ringde och tvingade sig in i vår lägenhet och ut oss ur den. För hemliga, mycket trista uppdrag som tog exeptionellt mycket tid och gjorde mig tacksam över att jag är student och aldrig kommer behöva ta trötta jobb efter examen. Det blev iaf ingen bra start på dagen. Jag åt frukost klockan elva.  Nu äter jag lunch för att slippa göra klart min powerpointpresentation till i morgon. Försökte ringa HS men eftersom han har ett liv hade han inte tid att slösa på min tid. Logiskt.
Jag har iaf ringt 2 viktiga samtal och försökt ringa det tredje, som självklart är det viktigaste. Har skickat ett viktigt mail, nej förresten TVÅ  viktiga mail har jag skickat!
Jag har ett träningspass att gå på, 8 sidor att lära mig utantill samt en rolig lek att förbereda. Det borde jag väl klara av?

Jag har många bra anledningar till att längta till på fredag.
  • det är fredag på fredag
  • på fredag ska jag träffa HS, på riktigt
  • på fredag har torsdagen varit, och på torsdag har jag SI, examination och mentorsmöte, upp tidigt sova sent 
Jag lyssnar på trött fransk musik och känner allmän lesshet på livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback