West side

Jag är i Göteborg. Så fort jag anlände, 22.30 i fredags, blev jag uppmött och ivägbjuden på party. Troligen ett extremt göteborst kalas, alla hängde runt och blev fulla typ. Kom hem vid fyra... Nattgöteborg är definitivt oroligare än Stockholm och Uppsala (okej, Uppsala är lugnast i Sverige, alla överfulla typ sjunger lite högre än de som är halvfulla) vilket kändes lite läskigt. Speciellt när en kille började sparka på spårvagnskuren. Fint.
Igår regnade det. Jag och S gick för att träffa L. Vi gick genom Slottsskogen och där bodde det PINGVINER och sälar, och fula vita pelikaner. KUL!
Sen hängde vi i Ls snygga kök och sen gick vi hem och var aströtta.
Idag ska vi vara kultuerella och i morgon åker jag hem.

Folk verkar i övrigt vara ungefär som i övriga Sverige (läs Stockholm), folk kör för fort och åker buss och är rädda för regn.

Dagens frukost bestod av nudlar och japanska animelåtar. Teman is the shit.
Fast jag saknar min dator... Möjligen även HS gränslöst. Men vi ses ju snart så det är en trevlig saknad.

Dagens positivitet är att jag lyckats dricka kaffe utan magont.
Dagens gnäll är ryggen, tiden och existensen. (okej, detdär med existensen la jag till bara för att verka viktig)

Kommentarer
Postat av: J

Allt gott med andra ord =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback