GAH


En sånhär landade precis utanför mitt fönster. Den liknar HS lite faktiskt... Pratar i telefon med honom nu.
Jag åker till Göteborg i dag. Ska träffa S och L och ha det allmänt bäst!!!!
Jag vaknade av en idiot som blåste löv klockan åtta i morse... Då ville jag extremt gärna mörda någon! Typ, han som blåste helst. Men då måste jag ju faktiskt gå upp också. Så det var drygt. Just nu är jag galet stressad för jag måste till skolan och sen måste jag till tåget. Illa.

Jag ska försöka skriva något i helgen. Kan passa på att nämna att jag var kalasbakis igår på grund av traumatisk personalfest. Tydligen fick mitt lyckliga förhållande alla tjejer att dregla efter min kille. Sånt är ju alltid positivt... Eller bara idiotiskt.

Nu måste jag kuta min väg.

Kommentarer
Postat av: Li

så söt!

2008-10-20 @ 15:25:53
Postat av: Anonym

2008-10-20 @ 15:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback