Temporär hopplöshet

Är det weird att se det som en stor personlig framgång att jag plockade upp en penna från golvet i badrummet nyss?
Jag är extrem tidspessimist. Det är därför jag överväger om jag hinner handla och laga lasagne på tre timmar. Det kan även ha något att göra med att jag bara är spontanpessimist och tycker att allting är onödigt.
Alltid kul att skatta intervjuade personers hopplöshetssymtom. När man uppfyller många själv.
Men det är konstigt. För med andra människor omkring mig, typ HS, M, S, L, L, K och massor andra känner jag mening i tillvaron.
Kan det vara så att jag är ett socialt djur? Dumhe!

Typiskt.

Kommentarer
Postat av: katta

"Är det weird att se det som en stor personlig framgång att jag plockade upp en penna från golvet i badrummet nyss? "



så jävla bäst!

Tänk dig bara, att nästa helg kommer du HIIIIT och får vara bitter på stockholmare istället. Inte mig då, men alla andra stockholmare. yes? YES!

2008-11-09 @ 15:25:08
Postat av: J

Är inte alla social djur? Utom typ una-bombaren och såna..?

Å vfn betyder boliner?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback