Alltså

Jag vägrade blogga igårkväll. Mest för att det inte hade blivit något kul.
Jag tvättade. Vilket visserligen behövdes. Jag kände mig sådär härligt felaktig som man gör när man är ensam på en fredagkväll. Alltså det var helt självvalt. Jag behövde verkligen tvätta!
Jag är inte tragisk. Jag looooooovar. Hjääääälp.

Jag kom i allafall på att man inte behöver ha sina tragiskaste mjukisbyxor med hårfärgsfläckar som jag bara annars har när jag fryser hemma eller joggar och vill känna mig smalare efteråt. (Röven blir cirka 4 gånger bredare)
I tvättstugan var ett par förälskade (detta är bara ett antagande helt gripet i luften, de yttrade typ två ord till varandra, men de tvättade ihop så jag bara antar att de tjongar) ungdomar. Tjejen hade SINA mest tragiska mjukisbyxor på sig. Det fick min konstigt nog inte alls att bli lyckligare.

Jag gnäll SMSade HS som är i Gävle, eller nåt, och kollar på film, dricker vin och myser med sina bästastebästa vänner. Kul för honom. Det unnar jag honom.
Jag vill bara inte ha tråkigt.
Jag skulle gå på promenad med det känns ovärt. Tänkte gå och träna men det är ju lördag.
Om jag ska gå till ICA måste jag göra det innan klockan fyra för att ingen ska fatta att jag inte har någon förfest att gå till.
Ja, jag vet, vem bryr sig egentligen...
Jag ska kolla på Saw 4 ikväll, om jag blir klar med att orka skriva PM. Sedan har jag ett helt nytt fabulöst PM att börja skriva på söndag. Toppenmotiverande. Verkligen.

Klockan är redan två, jag gick upp nio. Och har typ inte gjort NÅGONTING. eller jo, jag har kollat på asroliga intervjuer med psykiskt störda personer. Det är visserligen skådisar men hur kul som helst. Verkligen. Speciellt de schizofrena.
Jag tror inte jag ska jobba med folk som har vanföreställningar, jag skulle bara börja asgarva. Sorry.

Nu ska jag typ, hoppa i sängen eller något. LÄSA EN BOK OM DBT, så var det.... skit....

Det är ändå ingen skillnad på KBT och PDT, allt går ut på samma grej till slut.
Ja, men googla förkortningarna!

Nu blev jag ilsk. Dags för mer kaffe!

Kommentarer
Postat av: J

Mmm plus att han har snott det rakt av från KO Feldt, skaplig brist på fantasi...



Är det därför? Ärligt? Jag har undrat ungefär sen jag föddes...



"Om jag ska gå till ICA måste jag göra det innan klockan fyra för att ingen ska fatta att jag inte har någon förfest att gå till." Hahahaha så jäla sant =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback