Regler

Jag är idiotiskt nog sugen på kött.
Eftersom jag är vegetarian sedan i januari (med undantag från när jag är full) antar jag att det beror på vitamin B12brist och borde slemma i mig vidrig brustablett.
Det känns ju ganska puckat att sätta upp regler för migsjälv om jag inte vill följa dem.
Hm, det kanske är min andra personlighet som börjar göra sig hörd?
Jag är stolt över migsjälv som gullat med en bäbis utan att få smärtor i livmodern. Det känns så brudigt. Enligt K är jag den mest tjejiga tjejkompis hon har, jag vet inte om det säger mer om mig än om hennes andra kompisar. Men blått nagellack på tånaglarna kanske gör sitt.

Nu undrar jag något här.
Etik.
Hur gör man när man legat med någon? Som man bryr sig om på något plan. Är det smart och artigt eller puckat och klängit att skicka ett "tack-för-ligget"sms? (Vilket alltid är min första naturliga instinkt.)
Är det smart att påpeka att det kanske inte borde hända igen om man inte vill det?
Jag undrar inte för att jag överhuvudtaget har ett sexliv. För det har jag verkligen inte, jag försöker mest förbereda mig mentalt för när jag eventuellt skaffar ett.
Inte för att jag kommer följa de regler jag eventuellt kommer sätta upp, men det vore bra att lära sig allmän konsensus. Vad man ser ut som ett psycho om man gör och vad som verkar normalt.
Mest för att veta liksom. Så jag kan välja om jag vill vara psykopat eller normal. Jag har en känsla av att jag för det mesta kommer välja psykopaten.


Kommentarer
Postat av: J

Isf är vi två, är precis det jag hävdar å när jag startar parti så kmr det va min huvudpropaganda, att invadera norge..

Man ska alltid va ärlig i dagen efter-sms vetu väl?

Postat av: s

haha. the psycho way is the best way. då kommer du alltid bli ihågkommen!! kanske inte alltid på ett positivt sätt but hey... folk kommer åtminstone fråga vart du köpt din tröja

2008-05-18 @ 20:07:55
URL: http://bullshitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback