och körsbärsträd

Eftersom jag kom på migsjälv med att fantisera om mig, en skogsstig och en förhöjd puls stack jag ut och joggade en liten stund. Kombinationen pollenallergi, glömd medicin och skog var kanske inte optimal, men det var skönt och regnigt och mina strumpor matchade tröjan. Sånt är viktigt.
Det är något speciellt med att jogga, det är så total kontroll, så fullständig inbundenhet att jag orkar med migsjälv en liten stund till.

Idag har allt gått rätt. (Eller hur, bizzar mening!)
Jag åkte försent hemmifrån, men kom i tid ändå.
Jag glömde ta min allergitablett, men det regnade så pollenhalterna var lägre.
Skolan var tråkig men jag somnade inte.
Och jag hittade ett par rosa skor för 50 spänn! Som jag visserligen verkligen varken har råd med eller behövde, men vem bryr sig.

Undar hur jag ska kunna köpa mat nästa vecka.
Om man dricker tequila istället för mat blir man inte hungrig.
Förresten kan jag sälja min kropp!

Nu är jag ren, trött och lugn. Det känns nästan lite främmande.

Kommentarer
Postat av: J

Äh gör som jag, skaffa fler roomies bara ;)
Ja ADHD kan vi ju utan och innan du och jag eller hur? haha

Det var en all you can eat-buffé tillåme så de var kraftigt underdimensionerade för våra magar.. Misstänker starkt faul play men jag har inga bevis mimmi! Inga bevis...

Kul att du haft en bra dag ju =) Sånt blir man glad av att höra.. Sen är det orättvist att ta upp att du kan sälja din kropp, jag hade lätt gjort det om nån hade velat ha min =(

Postat av: kriss

Annars mättar ju öl ganska bra. Det är ju fullt med kolhydrater å grejer, vegetariskt är det också!

2008-05-15 @ 11:48:39
URL: http://krissemiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback