Jo, jag vet att jag är kryptisk

Jag är trött på filmjölk. Jag har egentligen aldrig tyckt om filmjölk.
Mitt nya mål är ingefära.
För det passar till apelsin!

Och dethär var för mig en totalt livsomvälvande insikt.

(Till saken hör att det var M som kom med förlossningshjälp, genom att påpeka att jag de senaste dgarna har kastat mig i soffan, glidit på mage ner på golvet och påstått att jag är en apelsin.)

Så dethär inlägget är dedikerat till M, min livscoach och eviga följeslagare på vansinnets färd.

Kommentarer
Postat av: J

Jag vill också vara en apelsin =( Vi har en kille här i väsby med haschpsykos som tror han är det, det är lite kul på ett tragiskt sätt..

Haha ja den gamla hederliga kroppen har aldrig svikit ;) Dra en fuling å hyr ut tvättstugan, kan funka med nån riktig retard...

Postat av: kriss

Har du också hört talas om det? Jag vet inte, mina erfarenhet av att byta piller mot pengar har varit ytterst negativa :(

2008-05-15 @ 11:40:35
URL: http://krissemiss.blogg.se
Postat av: kriss

Min hulda moder har en tendens att lägga sig på pilatesbollen och gunga fram och tillbaka (hon är en liten kvinna) och sjunga: Jag är en groda, jag är en groda! Nu har jag lärt mig att säga: äiti on pikku samako (med reservation för stavfel) för att göra henne nöjd. Hin är lite sjuk, det är tur att man inte har ärvt det liksom! *skrattar maniskt*

2008-05-15 @ 11:52:41
URL: http://krissemiss.blogg.se
Postat av: kriss

Idag leker jag spammare! Jag är en fegis, så nu har jag gjort en ny blogg. skål på den!

2008-05-15 @ 12:58:08
URL: http://plastbalja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback