Gud vad det alltid är helg, och alltid tar de slut också

Jag vet inte var jag ska börja. Så jag börjar med att jag kom hem och vi hade inte haft inbrott. Alltid lika trevligt. Att balkongdörren stod öppen var en mindre kul överraskning, men eftersom inget hände ska jag inte gnälla mer över det. På en stund.
Okej, Fredagen bestod av sol, sol, sol, C-babe, K på KTH, (som blev fullständigt kanon och badade i fontänen, jag har inte skrattat så mycket på länge). Jag gjorde även ett mycket mycket misslyckat försök att vara rolig.
Smsade en person jag hånglat med (vi kan ju kalla honom H) och berättade om min herpesliknande sak. Hade säkert blivit roligare om jag lyckats fota min mun, men det var mörkt ute. Att jag hela veckan tänkt på att göra detsamma men avstått för att jag insåg att det inte skulle vara roligt egentligen lyckades inte stoppa mig efter några öl... JAG tyckte det var skiiitkul, men det tyckte inte han. Hemresan på tuben gick åt till att undra varför jag alltid är så sjukt osmidig. Eller äcklig i allafall, men grejen är ju att jag tyckte det var askul. Jag har nog totalt missriktad humor.
Lördagen gick i snyltandets tecken. Började med att glo på Quarnevalen, jag kände igen tre personer på bilarna, varav 1 ett gammalt, oattraktivt hångel. Sedan gick jag, K och R till Rålis. Det var ungefär lika många männsikor där som det inte var på IKEA om man säger så.
Eftersom vi var där pga gratis öl från norrlänning K träffat en gång tidigare, umgicks vi med några typ, 30åringar, blev sjukt värmefulla, (snurrig, trött och seg men inte full) jag kände mig som en total snyltande brud, vilket jag hatar och sedan funderade jag på vad det är med mig som gör att människor (killar) faktiskt inte genast springer benen av sig, följer mig hem och köper mat åt mig.
Det kan vara min dåliga humor och attityd. Så länge det inte är mitt utseende är jag inte oroad egentligen. (Det går ju att ljuga om sin personlighet, men inte om sitt utseende! )
Idag har jag försökt undvika att mosa grannens barn för att de skrek och jag "ville" plugga i trädgården, sedan klibbade jag iväg hem till uppsalatåget.
Jag lovar att jag svettades cirka femton liter.
Väl hemma, totalt jättevarm och grinig fann jag att lägenheten var väldigt sval och skön, och att balkongdörren var öppen. Dålig självkontroll som jag har ringde jag S och skällde på henne.
Jag borde verkligen lära mig att bada innan jag skriker på folk.
Men att lugna ner mig är inte min starka sida, uppenbarligen.

För att göra en lång historia kort, (men varför skulle jag det, korta historier är sjukt överskattade) har jag haft en varm, rolig, solig helg och är nu redo att ta itu med måndagen som börjar snart!

Ah just det! Jag glömde totalt bort milstolpen på mitt sorgliga liv.
Jag tyckte det var coolt att jag gick förbi tjuvlyssnat-Damon! Då vet man att man lever för mycket på internet!

Kommentarer
Postat av: J

Prestationsnoja ska man alltid ha, det ger stabila stressnivåer ;)

Låter som en rätt slapp helg ändå ju, jag önskar jag kunde lura till mig ett par öl nånstans ifrån men där har du ju ett område där genus slår tillbaka på män i alla åldrar och former. Tyvärr, sorgligt men sant. Världen är hård =(

Postat av: Annchen

Haha. Du borde följt efter honom och lyssnat och sen skickat in en tjuvlyssning om något han sagt. Det hade varit humor!

Det är svårt att fatta sig kort när man är så bra på att ordbajsa, jag lider av samma problem tror jag.

Och kurslitteratur är ju bra till en sak iaf, om man någonsin har problem att somna så är det bara att läsa lite... Eller vad sägs om "Hållbar utveckling i politiken"? Visst låter det otroligt upphetsande? Oh yeah.

2008-05-12 @ 10:06:38
URL: http://naktergalning.blogg.se
Postat av: J

Mmm jag drar mig till minnes en kalle-serie där farbror Joakim ville ha ett berg på tomten. Då gjorde Jocke ett gummiberg till honom så om folk trillade så studsade de bara. På det sättet skulle en mjuk värld va ganska rolig =) Å då kanske man skulle kunna få öl haha.. Ha en fin en =)

2008-05-12 @ 10:17:49
URL: http://kreftans.blogg.se
Postat av: J, igen. Jag har ju inget liv

Fan vad jag härjar här, flåt, jag är ingen stalker jag lovar. Ville bara säga att jag inte kan sluta lyssna på Yorn, och därmed har du påverkat mitt liv för alltid. Å det är ingen skit =) Tackarrr

2008-05-12 @ 19:53:19
URL: http://kreftans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback