Epic Fail

Eftersom mitt lilla dagsprojekt i grunden var dömt att misslyckas och den tomma känslan i magen inte kompenseras av motiveringen att jag möjligen kommer bli pigg kokar jag nu ett ägg och förbereder middag (aka ta ut fryst lax ur frysen för att låta den tina, kanske inte världens prestation).
Men jag ska självklart fortsätta inta koffein till varje måltid.
Hittills har jag förtärt 2 koppar kaffe och 50 cl Dr Pepper. Det var sjukt länge sedan jag drack Dr Pepper, så jag fick uppenbarligen hjärnsläpp när jag såg den i affären och var tvungen att köpa det. Brutalt sliskig läskeblast detdär.
Funderar på att göra kaffe. Eller te kanske, som omväxling. Kanske chai.
Jag börjar känna mig besatt. Och som sagt, illamående.
Ärligt talat vet jag inte vad som är fel på mig. Förutom det vanliga såklart.
Jag behöver nog bara lite mer kaffe. Så är det nog.

I övrigt ett lyckat faddermöte, det ska bli kul att sätta igång. Och jag har hunnit plugga lagom mycket idag också, så nu är jag fri framöver.


Frågan är bara vad jag ska göra med den oas av tid som är denna eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: J

Du kanske är gravid? ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback