Arrested Development i Pressbyrån, vet de inte att allt ska bli super-sized?

Pressbyrån på Uppsala Centralstation har en ickehumanistisk inställning.
De har tagit bort de stora kaffemuggarna vilket är total och ren ondska!
Jag fråkade kassören varför man inte längre får tjacka upp sig på koffein men han bara skrattade och tyckte att det var krångel med idioter som överfyllde sina muggar så de fick städa mycket.
Så nu har min kaffebuzz försvunnit och jag är lika grinig som vanligt. Har dessutom en timme att slå ihjäl innan en kvällsföreläsning.
Så jag sitter i skolans datasal och försöker använda 2000talets segaste dator. Det är inte superrewarding direkt.

Revidering, datorn brevid min och den tre rader bort åt vänster är ännu segare.

Undrar om institutionen kanske använder sega datorer för att testa psykologstudenters respons på frustration, och på så sätt smygvärderar vår affektreglering och indirekt vår anknytning.

Ja, jag vet, men jag har haft föreläsningar hela dagen.


Jag har inte ens hunnit bestämma mig för vilken psykisk sjukdom jag ska ha idag. Och dagen är ju snart slut, beslutsångest kanske är ett symtom för depression, men det hade jag ju igår, så det är gammalt. Eller, manisk var jag visserligen, men det är så trist och vanligt med depression.

Då har jag hellre antisocial personlighetsstörning.

Kör på det!


Kommentarer
Postat av: J

Once you go apelsin, you can't go wrong som martin luther king sa.

Jamen det är ju det som är hela grejen, du får in deg men slipper en roomie. Säg inte att jag var för genialisk för dig där ^^

Det inlägget hade faktiskt vart dötrist att läsa, tro mig... Jag läste igenom allt innan jag skulle trycka på knappen och blev så rädd att jag bara smällde igen datorn, vågade inte öppna den på ett par minuter..

Dagens psykiska sjukdom är ett fint återkommande tema förresten, I like =)

Postat av: J

Glömde förresten att säga, jag läser ju, en mer än ingen iaf =) Och du skriver bättre än nån annan jag läser. Hej och hå, ta det som en komplimang, inte som smicker.. Tja

2008-05-15 @ 21:57:21
URL: http://kreftans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback