Vardagsmysterier

Varför är jag bara snorig i den näsborre som är över min piercing?

Okej, det är kanske inte ett allmänt problem, troligen är det ingen annan på jorden som upplevt denna irritation.

Såhär då, varför är vi mer intresserade av människor som verkar ogilla oss? Psykoliogiskt sett är det inte sant, någon mupp har testat och upptäckt att vi gillar dem som gillar oss. Men det är lögn. Kortsiktigt åtminstone.
Jag tror att det beror på att vi vill ta reda på varför, hur någon kan ogilla mig, så då måste jag lära känna den personen. Och jag tror definitivt att det stämmer att vi gillar personer som från början ogillade oss och sedan börjar gilla oss, mer.

Men jag kan inte för mitt liv förstå varför mitt högra ringfinger måste vara lila, vitt och allmänt äckligt.
Så jag dränker det i alsolsprit och hoppas på förändring.

Sorg!
Den muffinsform jag förälskat mig i finns inte någonstans. Bara på NK.
Mimmi ska till Stockholm på fredag. Mimmi ska till NK på fredag...
Den är jäääääätttttttttttttttteeeeeeeeeeeefiiiiiiiiiiiiiiiiin.
Jag kommer bli den perfekta hemmafrun med den! Jag bara VET det. Alla kommer fria till mig så fort de får se mina muffins! Å!
I Want it, I need it, oh, baby, oh, baby!

Over and out! (Nu ska jag och mitt missbildade finger gå och träna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback