Skit också

Jag är så trött på att omges av människor  som inte förtjänar mig.
Som inte kan respektera andra människors gränser. Eller sina egna.
Men jag borde ju vetat bättre, eller hur? Jag borde sett på henne att om hon inte kan hantera att köket inte är hennes privata frizon där hon kan slemma ner bäst hon vill, så skulle hon inte kunna hantera att låna en bok av mig utan att låna ut den till någon annan utan att fråga.
En bok som inte finns i samma upplaga längre. En bok som är oersättlig och dessutom min och Siris tillsammans.
Och sen verka som att ojdå, var inte det ok? Jag kanske skulle frågat...
JA! Och hade du frågat hade jag sagt att du inte fick låna ut mina saker. Duuuh!
Tack för att du uppfyller alla mina fördomar! Verkligen trevligt!

Alla ni andra är däremot mysiga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback