Fasiken, ms Lazy

Åh nedrans. Nu är det sådär igen.
Att jag surfar istället för att till exempel dusha, äta frukost och ta i tu med dagens att göra post-it. Den är grön och innehåller 5 viktiga punkter.
  1. Lämna kläder till myrornas
  2. Packa i badrummet och bokhyllan
  3. Utforma en fiffig frågeställning till det PM jag ska skriva
  4. Göra min SI-läxa
  5. Köpa äpplen och sopsäckar
Men jag känner mig inte så pigg på att börja med något. Eventuellt borde jag också ta och läsa några små mysartiklar också. Men det märker jag ju att jag inte gör.
Jag sitter här och analyserar mina drömmar istället.
Tyst för migsjälv alltså. Här är vi privata minsan!
Nu har min fotjävel somnat också. Och jag har suttit här över en halvtimme. 
Nu började jag helt omotiverat rensa bland mina bookmarks.

Dags att gå UPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback