11 bekväma sanningar

För att en gång till bevisa att jag är bättre än alla idioter som skriver tjejtidningar kommer jag lite hipp som happ sammanställa ett reportage med roliga fakta som alla självklart redan känner till och ingen riktigt vill veta och som sätter press på människor att bli mer bättre.

  1. Det bästa sättet att bli av med fruktflugor är att mörda dem.
  2. Att göra trevliga saker och lyssna på glad musik lättar upp humöret!
  3. Det minst komplicerade sättet att gå ner i vikt är att sluta äta.
  4. Det smartaste sättet att må bra är att börja träna.
  5. För att skapa skillnad i världen måste vi engagera oss på lokal nivå.
  6. Ostmacka och energidryck är inte världens godaste frukost.
  7. Alla människor är olika.
  8. Reklam fungerar, hur många kan sjunga med i Mercilåten eller kan citera en OLW-reklam? Det betyder inte att du måste köpa produkten, reklamens första syfte är att göra dig medveten om märket.
  9. Allting blir enklare om alla bara följer sina stereotyper.
  10. Alla är överens om att människor behöver spänning i vardagen. Men hoppa inte fallskärm.
  11. Svart är alltid det nya svart. För ingenting ersätter svart.
Äh, nu blev jag bara trött. Jag borde verkligen sluta läsa tjejtidningar, de är bara fulla med råd som någon tyckte lät bra.
Och det kan jag också hitta på, fast bättre.

Kommentarer
Postat av: T

Kommentar på punkt 11: I'll wear black until I can find something darker :)

2008-07-24 @ 10:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback