Traditioner är till för att brytas?

Det är tradition att inte kunna sova natten innan jag åker till Arvika. Det bara är så. Och det är tradition att det händer något vedervärdigt precis efter. (Förutom förkylning)
Exempel
2004 S kom inte in på sin utbildning
2005 Minst hemska saker hände, de som skedde var privata, men att det inte gick så jävla dåligt tror jag beror på konstant regn under festivalen. Konstant.
2006 H sa att han inte älskade mig längre
2007 B dog (Behöver jag nämna att vi saknar dig? Jag saknar dig)

2008???
Det är inte jättekul att ribban ligger så högt. Jag har ångest, jag brukar inte vara skrockfull eller tro på ödet men något kommer hända.
Så jag tänkte passa på.
M, jag hoppas att du kan må bra, att ingenting händer och att ingen skadar dig. Bli inte överkörd av en buss.
E, bli inte påkörd när du cyklar
C, få ingen hjärtattack, snälla
H, bli inte ihjälklämd på Roskilde
L, drunkna inte i dalälven
R, få inte pollenchock och dö

K, L, R & S som kommer vara med mig, jag tänker ha koll på er!


Det här kanske låter som ett skämt eller bara allmänt kul, men det är det inte, Jag är allvarlig. Jag behöver att människor mår bra och överlever. Så snälla, alla, ta inte självmord, utsätt er inte för fara, få inte sparken från jobbet, bli inte dumpade. Jag vill så hemskt gärna att denhär traditionen dör ut i år.
Själv har jag väl egentligen inte så mycket att oroa mig för, jobbet verkar gå bra, jag har ingen kille som kan dumpa mig.

För övrigt är det bara att säga pip om du skulle råka se mig, I'll be rocking Säk-Jour like there's no monday mornings!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag ska hålla mig i skinnet. Badade faktiskt i älven i förrgår. Men jag har vett att gå upp på en gång. Bara för att det är så kallt.

2008-07-02 @ 19:47:09
Postat av: T

jaaa!! idag kommer det en ny uppdatering! :)

äntligen slut på mörkret

2008-07-07 @ 09:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback