Sista inlägget som 21 åring

Första riktiga dagen på jobbet gick bra.
Jag är trött och förkyld och inatt drömde jag att jag fick en andra chans. Jag blev så glad. Allt var som vanligt. Men det var en dålig dröm tror jag. En förvirrande dröm. Jag faller tilbaks i gamla tankegångar.

Dagens plus: Två skitsöta hundvalpar
Dagens minus: hon som grät genom hela kontrollen, stackars!

Jag fryser, och den logiska lösningen borde väl vara att typ, klä på mig något mer än bara underkläder, men palla.
Jag har gått omkring hela dagen med ont i halsen och ett ansikte på näthinnan.

Om 66 minuter blir jag 22. Det känns bra, jag gillade inte att vara 21, jag har gjort många dumma saker under året. Riktigt, riktigt dumma. Nu ska jag bli smart och snygg och nykter. Ibland.

Kommentarer
Postat av: J

Man får lov att gratinera! =) Nu är vi lika gamla ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback