Min födelsedag, återblicken

Jag vaknade, åt födelsedagsyoghurt, tog ett födelsedagsbad och födelsedagsklädde på mig. Födelsedagsstädade och födelsedagshandlade mat. Jag och M drog in till stan och födelsedagsshoppade lite trevliga saker, drack en födelsedagslatte och sedan åkte vi hem. Lagade mat åt S och E som kom vid fem, blev vettskrämd av K, T, R och H(tranås-H) som plötsligt kom och suprisade mig. Lallade och kände mig allmänt nöjd.
Spelade monopol med M (tvingade M att spela monopol med mig). Pratade.

Så jag vill bara säga tack till alla som bidrog till att göra min 22årsdag till min bästa födelsedag på länge. Ni vet vilka ni är!
Nu ska jag till jobbet, hosta slem på alla pax och försöka att inte gå under av feber. *yaaay*
Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer
Postat av: katta

Det var så lite så ;)

Det var faktiskt väldigt roligt att skrämma dig genom att banka på dörren. Well, en katta är glad för jag fick ju cheesecake, brylékaka och kladdkaka samt hemmabakad vetekrans. Skumpa och flummiga människor.



Var det svårt att gissa sig fram till att denna übersjukling totaldäckade när hon kom hem? Det är nästan lika illa som när jag somnade 1830.

SWEEEET potato PIE!

2008-07-10 @ 17:31:42
Postat av: J

Nä psykologer ska ju vara empatiska, skruvade å tråkiga tjocka tanter alt gamla gubbar me skägg å monokel väl? e iaf va jag har hört ^^

Kul att fösledan vart feen =)

Postat av: T

Hoppas du blev mer glad än rädd :)

Kram /T

2008-07-10 @ 19:21:44
Postat av: R

It was fuuuun :-)

Trevlig o ses etc.. :P

2008-07-10 @ 20:55:46
Postat av: Mimmi

Jo, definitivt mer glad än rädd! =) hihi jag har tårta kvar (PÅ EN TORSDAG?!?!)

2008-07-10 @ 23:34:59
URL: http://telepatetisk.blogg.se/
Postat av: J

Hmm jag misstänker att jag lär gå från en knoppande ölälskare till utblommad alkoholist, men den bron korsar vi när vi kommer dit =)

PÅ EN TUSSDAG!? =D

2008-07-11 @ 00:22:28
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback