Mer taurin åt folket!

Jag har träningsvärk i röven. I mitt stilla sinne undrar jag om det kan ha något samband med att jag sovit 14 timmar inatt. Troligen har det det.
Jag råkade tvätta och ta en prommenad runt kvarteret. Vad var det med jag inte orkade i morse? Jo, jag borstade tänderna också! Jag är cool!
Nu är jag trött och sömnig, efter en lagom lång och ganska underhållande dag på jobbet.
En person var vänlig nog att informera mig om att Arlanda Terminal 2, pålägget i mitten är den enda plats på hela jorden där man måste plocka fram sin laptop. Han har ju tyvärr fel, men det var ändå snällt av honom att upprepa samma mening tre gånger.
Men om han gillar att bli knivskuren och sprängd i luften kan han ju typ, åka med självmordsbombare eller något. Och så kan alla andra få ha säkra, terrorfria flights. Alla vinner.
Som vanligt är det mörkt och jag saknar juni för då blev det inte mörkt.
Jag har supersnygga svarta mascararingar under ögonen.
Jag ska jobba mer i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback