Fylleinlägg!

M fyller år. Jag är lagom full efter en flaska chapell hill. Jag försöker få min pojkvän (japp, jag har numer en sådan) S att typ, sluta prata om pistoler och komma till uppsala och fyllehångla med mig. Det äger att skriva ärliga fylleblogginlägg. M har typ försökt våldta mig, igen, men hon ber om ursäkt. Fast hon ångrar ingenting, det kändes bra för henne.
Jag kommer för alltid ha problem med att dricka vin på divanen.

Hmm, min pojkvän. Det är lite coolt, jag trodde jag svurit att vara singel i all evighet, men kolla min sociala status på facebook nu!
Nåväl, nu kittlade jag M så hon trillade. Hon dansar i världens coolaste T-shirt. Och inte så mycket mer.
Nu skrattar hon hysteriskt för att jag skriver skit om henne. Hon är sur för att jag inte ger henne en lapdance i födelsedagspresent.
Hon får skylla sig själv, jag försökte men allt hon gjorde var att ta av mig mina stay-ups. Och dra mig i kjolen.
Otack är gärningens lön eller något.

Kommentarer
Postat av: Melina

HUÄÄÄÄÄÄÄ!!



Du har inte skrivit på två dagar. vad ska jag nu läsa??!



2008-07-28 @ 12:29:40
Postat av: katta

men ellerhur!

Sämst mimmi. Sluta hångla och underhåll mig istället!

2008-07-28 @ 17:35:47
Postat av: J

Hahaa fylleinlägg är bra inlägg =) grattis till pågen får man väl säga, jag har gått å skaffat mig en tös.. är väl dom tiderna nu =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback