För övrigt önskar jag mig svarta strumpor

Tyder det på någonting, typ extremt beroende eller bara ofantlig kärlek och separationsångest, att min första instinkt var att ta med kaffet när jag går på toa? Hemma.


heeh...
Jag ser själv hur det låter, men jag gjorde det ju inte! Jag bara ville det.
Det började hur som helst med att jag, som så mången annan morgon, vaknade. Och stal Ms mjölk, det känns alltid värre när det är ett oöppnat paket av någon anledning. Jag ska skriva en fin och trevlig lapp åt henne så hon inte blir ledsen, om hon inte läser dethär innan hon öppnar kylen.
Ärligt talat hoppas jag att ingen är så förälskad i mina ord att de prioriterar läsning före en av i allafall mina favorithobbies, att glo in i kylen och fantisera om hur den hade kunnat se ut innuti och vad man möjligen kan rafsa ihop av typ, två paprikor och vitkål. Undrar hur det ser ut på CVt? De frågar ju alltid om vad man gör på fritiden. (Man ska inte svara, "Vad är fritid" "Eeh, jag tränar ibland" "Jag vet inte" eller "Hänger med polarna". Då ser den som intervjuar mycket ängslig ut, därför säger jag att jag sjunger i kör, för det gjorde jag för inte så länge sedan och planerar verkligen att börja igen, någon gång snart.)

Eftersom jag stod på pålägget typ hela dagen igår har jag ondskefull träningsvärk i axeln och handleden. Och ingen av er kom förbi och sa hej! Dåligt! -.-

Imorgon åker jag till Arvika. Det känns surrealistiskt, jag har inte haft tid att stressa och nu hinner jag knappt med allt jag måste hinna eftersom jag ska till jobbet om en timme. Men jag har ätit frukost! Funderar på att lägga om min skinnflådda lilltå, men den är så ful så jag vill inte titta på den.

Nåväl, jorden kallar mig, och så gör även min säng. Jag ska försöka slå dövörat till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback