Ett till onödigt

Min kropp har bestämt sig för att sömn är överflödigt. Klockan åtta, efter fem timmars sömn (och nikan ju ta och skita i varför jag somnar så sent) vaknar jag och kan inte somna om. Jag kommer vara en zombie idag på IKEA, typ gå runt  och drägla  på  folk så de springer sin väg. Men det lär ju bli effektivt vid kassorna.

Jag kan inte ens koncentrera mig tillräckligt för att skriva ett enda litet blogginlägg. Jag måste ladda ner hiphop från 2001 för att överleva. Japp, det blev hela top40listan från 2001,vad jag vill minnas så var jag 15 då så det passar ju bra.
Och det är nu jag inser hur gammal jag är, för ingen av de låtarna känns som för länge sedan.
Men vaffan, man kan inte vara ung för evigt, det skulle bara vara onödigt. Jag ser fram emot att få skrattrynkor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback