Eh, typ, ARVIKA!!!!!!

Så var jobbet fixat, schemat fått. Försöker göra allt på en gång, typ äta, epilera benen och färga ögonfransarna. (tänk er själva, hår i maten, äter blundandes, dålig kombination )
Tar en paus. Kollar på en fyra för tre (!!!) och hedrar mitt nya personliga löfte att inte låta någon annan än extremt snåla personer blanda mina drinkar genom att blanda min nya favodrink.(flädersaft med tequila)

ARVIKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Tillbaks den 7e!

M, jag kommer sakna dig! Glöm inte att äta upp äppelpajen!

Kommentarer
Postat av: T

Inga fler uppdateringar förrän den 7'e? Fan, det här har ju blivit en del av den dagliga rutinen :(

2008-07-01 @ 23:44:10
Postat av: Mimmi

Du får väl läsa gamla inlägg! :p

Postat av: Cess

En fyra för tre är ju bäst! Varför görs inte den fortfarande?

2008-07-04 @ 10:44:26
URL: http://devinescent.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback