Arvika, redogörelsen

Dag 1, onsdag
Efter att ha gått upp för tidigt åkt tåg för länge kom vi fram till Arvika, där vi blev upphämtade av snälla HF (jag kör för och efternamn på dem jag minns, kom ihåg att K och S är samma som vanligt, L är L från gotland(snart göteborg)). Upp med tältet, brännande hetta, stå i matkön. Träffa alla gamla polare, alla som ÄR arvika. Möte, se alla nya galningar, sen minns jag inte vad vi gjorde, allt var färdigetablerat så vi körde lite förstahjälpen och radiovett. Jag och F fick hålla i det. Sitta uppe och frysa halva natten för att vänta på scheman, få scheman. JAG BLEV GRUPPLEDARE! HA!
Sova, frysa hela natten, gå upp och kissa klockan 5 med tänder som inte slutar skallra. (Brutalt roligt måste det ha sett ut)
Dag 2, torsdag
Sova vidare, vakna vid 8 av en överdriven hetta. Gå med K till Arvika centrum, köpa yoghurt, red bull och ett täcke.
Kolla på Timo
Jobba, slött pass.
Kate Nash
Jobba, minns inte om vi faktiskt gjorde något. Eller jo! Vi najade!
Lalla runt, äta saker, dricka kaffe i själavården.
Jobba. Sova. (inte frysa)
Dag 3, fredag
Knata till centrum igen, snacka med en alkis
Jobba, spana efter däckade personer, frysa, bli regnad på. Sova. Känna antiklimax över att festivalen gick så fort.
Dag 4, lördag
Städa området, frysa, bli regnad på, plocka kondomer från campingvägen. Äta normal mat. Supa skallen av sig. (Lite)
Dag 5, söndag
Vakna äckelpäckeltidigt, frysa, packa ihop ett blött tält, gå till stationen, vänta på ett försenat tåg, åka tåg. Köpa allt de har i bistron men ändå bli hatad av personalen. Missa tåget från stockholm, ta nästa tåg och sitta och lukta illa i förstaklass vagnen. Komma hem, ta ett efterlängtat bad och prata med en efterlängtad M.

Jag tar allt det icke faktamässiga en annan dag.
Imorgon fyller jag år!


Kommentarer
Postat av: katta

vaueaurkloan?

tystnad

fem över 10.

jauha öppnar ginflaskan



FÅGELN ROGER BOR PÅ LANDET!

jag har fotobevis. Han lekte iofs inte så jävla mycket med sina vänner.

Jag är fortfarande sjuk som en maddafakka.

Men jag är inte längre arbetslös. Fick jobbkläder idag. Grymt sexigt. Fast det var pösiga byxor. Vita. Tunna. Svart tröja. tunn. kall.

kommer du till sthlm snart? SNART? vi måste ju fira dig på storstadssätt och på... uppsalasätt.

2008-07-08 @ 15:56:08
Postat av: J

Lät junte helt fel det där nej =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback